fredag 28. september 2007

1.SKOLEDAG

Dette var min aller første skoledag.


4 kommentarer:

Sniff Sniff sa...

Du kan no meir enn mej du! Ej tippa du bli lærer;)

E det du so he lilla genser bak en fyr med blå genser?

Og gjeng du i klassa te en fyr som heite Martin (nesten heilt te venstre)? Han ligna iallefall ganske mykje på sønnen til en som ej jobba attme.. :)

Lukas og Camilla sa...

Hvordan ser du at det er meg, når jeg nesten ikke ser at det er meg? Røntgensyn? Hundesyn? God luktesans?

Martin er på bildet også, ja.

Sniff Sniff sa...

Hehe.. enkelte hevda at ej blir meir og meir lik ho Tuca på mange måta, so du skal ikkje sjå vekk frå at ej he fått utvikla nokke av honden sine egenskapa!

Ellers so såg ej at hårfargen va lik, og kinnet va likt.. :) hehehe..

Lukas og Camilla sa...

Ved siden av han brune er Martin og ved siden av meg står Emma og bak Emma stårMartine altså besteveninna mi nå, før var det Emma nå er det Martine!